Hoger in Google komen

SEO teksten: hoe goed zijn die van jou?

Veel ondernemers vinden het moeilijk om hun SEO teksten zo optimaal mogelijk af te stemmen op de doelgroep en de juiste vertaalslag te maken naar de marketinggerichtheid en commerciële gerichtheid naar hun klanten.

Marketinggerichte webteksten

Veel websites zijn te informerend en mist er de juiste prikkeling, goede call-to-actions en stimulans om een aanvraag of verzoek uit te lokken, waardoor een bezoeker niet precies weet wat er van hem verwacht wordt en onverrichter zake je website weer verlaat. Dat wil je natuurlijk niet en daarom kan een website analyse ook erg zinvol zijn om te controleren of je webteksten wel op de juiste manier marketinggericht op je klanten en diensten zijn afgestemd.

 

Een website analyse brengt alle verbeterpunten in kaart

Een website analyse en SEO scan zal je website op diverse punten uit de website checklist controleren, zodat je weet wat er aan je website moet gebeuren om hoger in Google te scoren. Niemand kan je garanderen dat je met je website op de eerste plek komt, maar je kunt er zelf al heel veel aan doen om uiteindelijk wel op de eerste pagina terecht te komen. Dit kost zeker de nodige tijd, maar wil jij meer websitebezoekers en een hogere conversie, moet je nu wel de focus zetten op goede SEO teksten.

Wil je ook binnen 3 maanden meer bezoekers op je website? Laat dan eerst een seo check uitvoeren en laat de verbeterpunten aanpassen die nodig zijn om hoger met je website te scoren!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *